BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, February 9, 2011

hanye kami 4 owg d umh...

Hello……hehe…nk cte ckit nie…aku pn xth cmner tbe2 aku leh mimpi kwn2 aku…mayb rindu sgt kot…(pdhl 1 umh je..mst kne rindu ke?)huhu…aku t’igt kisah kami bsme..fana + ikah + ain + pelat(xth nme sbnr die)..kowg igt lg x mse kte duk umh 4 owg je…mcm2 tjdi kn..ble igt2 blik rse cm klakar je..2 la kngn yg aku xdpt lpe kn..
mlm mse nk g kafe…kuar je umh cm biase aktiviti kte (amk gambr sblm gerak)..hahaha…mse g xujan…dh best2 mkn…tbe2 ujan lak trun..mse 2 la msing2 pk cmner nk blik umh…nk redah je ken k tggu ujan benti…alih2 de gak yg bg cdgn lari pkai “pyung” (mse 2 xbwk pyung pn) pyung = plastik mknan..hahahaha…klakar la..aku pn xigt spe yg bg cdgn 2..trimas la ek…tp mmg gle bapak!..best gak lari dlm ujan..cm memori plastik mknan lak…dh 2 lari bkn nye mulut msing2 leh senyap..bising je…(biase la pompuan)..lari smbil menjerit..wow!..yg nie mmg best la..bsh kuyup bj sume..smpi je kat dpn umh..cm biase jln kn aktiviti (amk gmbr) hahaha..dh bsh2 pn smpt msing2 wt pose lg ek..dh 2 kte duk kumpul..cbe teka kte wtpe klu kowg igt?...aahhhh…btl 2!..kte men jutaria…xde kje len mse 2..2 je mainan yg kte de..mse men 2 elok je..msing2 leh lg gelak tawa + maki hamun ain…hahahaha..sbb mse 2 die kedekut + tamak sgt…biase la nk jd jutaria..(knon nye la)hik3…
urmmmmmm…tbe2 lak benda yg xpnh kte mtk nk jd dh jd…ain pn ckp “fana, tlg ttp pin2 jap..xpn ko rapat kn je”..reaksi fana pn gelabah…die pn tnye “npe?”..ain pn jwb “ttp jela”….huh!..mse 2 la fana nek ats katil kak indok..ikah lak tbe2 nk manje2 ngan aku…siap baring ats riba aku lg…aku lak rse nk mrh ain je..mengong tol die nie..klu de pe bgth jela..nie x, die wt ktowg rse tkt lak..mmg cm ceeeelaaaakeeejeee…ngee~ pas fana nek ats katil, die pn segera ttp pin2 ngan kaki kot..xsilap aku…pas2 msing2 tnye pe hal..die diam je..die kta “de benda…jenguk2…dh la kte xpyh men dl..tdo ek”..
dh 2 esk nye pg2 lg dh siap…nk ke mne la ank dara 4 owg nie..hehe..ke mne lg klu x g pantai…yehhhh2!..g pantai…ktowg siap dl sblm ain…sbnr nye ntah spe yg nk amk spe pn xth..pelat nk amk ain = ain kne la siap dl sblm ktowg…nie tblik lak…xpe la..jnji leh g pantai…pg 2 la ain cte yg “benda 2 jenguk2 kte men jutaria…agaknye die nk men sme kot” < ain ngok ngek ckp cm 2 lak..gle!.
hahahaha…kowg igt lg x time kte nk kuar g pantai…aku gdh ngan ‘buah naga’ kat kdai ack pokok…gle la..ble pk blik..cm owg pe je gdh..sume nye gare2 die xbg aku g pantai..sbb pelat yg amk..pelat kn laki..die jeles la..huhuhu…tp mse 2 aku ckp la knon nye aku ngantok..png pale..nk tdo…die pn ok je…kte g pantai pengkalan balak…jln kn aktiviti cm biase (amk gmbr)…huhu…blik je umh..
aduhhhhh….nie la yg plg aku xske..ain ……………. Mmg sume dlm ketakutan…tp yg klakar nye fana asyik kne aim je ngan ain…hahahaha…fana..fana…cian ko ek…ikah lg la..ngah solat + bce yasin penuh ngan ketakutan + m’gigil 1 bdn…aku lak hnye diam je…tp pape pn thankz pd spe yg bantu kami…Alhamdulillah sgle nye sembuh..nie sume ain nye psl la..mulut celupar sgt…dh th umh sblh tangki..leh lak die merepek…ngok tol..aku ske sgt duk umh 2 ngan kowg…cm2 kngn aku dpt..cyg kowg sume…frenz 4 ever! ^__^

2 comments:

fana said...

silap tu,, mula2 ain suroh atiqa.... terus atiqa g kat ko. aku plak bwt bodo je.. bila dia dh asik pndg2 baru aku nek atas katil sebab dia nk tukar tmpt ngan aku.. nak mati!!!! kalau aku nmpk cemane???

dh tu memanjang nak aimed aku,, mmg biadab 'ain' malam tu... dh la berdua ngan dia basuh pinggan,, paling bodo rase nk lempang muka dia!!!!!

Nur Syahida said...

hahahaha...th xpe...cian ko...asyik ko je kne kn...ngee~ nsb bek aku xkne ngan die...huhu...len kli lempang je der..xpyh segan silu... =P